[LUGOS] fedora ftp v sloveniji

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Sun Aug 22 21:02:52 CEST 2004

No, Mozilla je po 2 GB javila negativno velikost datotek in negativno
hitrost prenosa. Imam snapshot. :)

Iz MB zrcala pa nisem z nobenim programom (wget, ftp in Mozilla)
dobil k sebi več kot 72 mega, zato sem sklepal, da je bil file fuč.  Sicer
zrcalo v MB ni edino s to težavo, je pa (bilo) moteče. Po dobrih treh
mesecih  od izida FC2 je stanje očitno še vedno enako.

Jurij