[LUGOS] Slovar Asslaj

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Tue Aug 17 16:40:02 CEST 2004

Matej Komelj wrote:

>Zivjo,
>
>ze dolgo tega je David Ipavec v Javi napisal anglesko-slovenski slovar,
>pravzaprav uporabniski vmesnik za bazo Slaj. Zadevo sem s pridom
>uporabljal veliko let, dokler nedavno, z ostalimi podatki na pokvarjenem
>disku, ni odsla v /dev/null ... Ustreznih arhivov, mislim da slovar.zip
>ter asslaj.zip (ter nsslaj.zip in isslaj.zip) na spletu ni vec najti.
>Ceprav nimam pojma, ce je tovrstna uporaba baze Slaj povsem legalna, bi
>se toplo priporocal za pomoc...
>Vnaprej hvala,
>                Matej

Kolikor vem, ve to edino avtor (ta pa je verjetno prodal pravice DZS ali
MK).
Obstaja pa celo mnos(tvo drugih slovarjev, sicer ne toliko obsez(nih in
toliko dodelanih (ASSLAJ in NSSLAJ sta tudi z(e malce stara zadeva).
Enostavno bo najti katerega pod GNU/GPL ali freeware, npr.:

z iskanjem v Googlu s kljuc(nimi besedami GNU slovenian english
dictionary -beta -demo -trial

dobis( pa najmanj pet ali s(est res dobrih zadetkov. Je pa dvomljivo,
c(e je to toliko uporabno kot DI-jev interface za Slaj. Nekaj takega bi
vsakem od nas (in sotrpinom po svetu) kot vtic(nik pasalo v OOo kjer
baze besed z(e dodobra obstajajo (in zastonj so tudi)... .
Delj pa ni vredno kvac(kati, saj to ni namenjeno ravno linux kernelu in
podobnim sitnicam.

LP, JK