Linux client za ISA server 2000

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Mon Aug 16 10:14:40 CEST 2004

Zdravo!

S svojim mlinčkom, na katerem imam naložen linux, bijem boj v MS omrežju.
Marskiaj sem že poštimal, sedaj pa se mi je ustavilo pri CVS. Imamo namreč
požarni zid in me ne spusti skozi kar tako. Administrator mi je že odprl
CVS port in s pomočjo firewall clienta sem pod windowsi lahko CVS uporabljal.

Ker pa želim uporabljati CVS pod linuxom, mi to nič ne pomaga. Sem že iskal
po netu za firewall client za linx za ISA server 2000, pa nisem nič našel.
Morda tudi nisem prav iskal ali pa bo potrebno ubrati kakšno posebno pot.

Ima kdo kakšen namig, link, howto, ... karkoli?
Hvala!

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC