bad bloki na disku

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Fri Apr 2 09:04:12 CEST 2004

On Friday, April 2, 2004, 8:55:29, Jernej.Vodopivec at atrp.si wrote:

> Bom pac zbakupiral podatke in disk odnesel na servis in jim razlozil
> problem. Upam, da se bo dalo pomeniti.

Backupiraj podatke, poženi badblocks in nekajkrat rukni računalnik :)

> A je imel se kdo kaksne slabe izkusnje z Maxtorjevimi diski (120gb)? Imate
> s katerim drugim proizvajalcem boljse izkusnje glede kvalitete?

Z Maxtorjem imam samo izkušnje z 40GB diski, kjer sem na enem dobil slabe
sektorje po treh mesecih, nakar je zamenjava po treh mesecih crknila.

Glede 120GB (in večjih) diskov, imam Western Digital in IBM/Hitachi, vsi
delujejo brez problemov.

--
begin  .sig
< Jernej Simoncic >< http://deepthought.ena.si/ >

The most important leg of a three legged stool is the one that's missing.
       -- Lyall's Fundamental Observation
end