[LUGOS] Perl in CPAN

Jernej Kos kostko at jweb-network.net
Thu Apr 1 15:01:28 CEST 2004

Kot sem že povedal - server 100% ni za firewallom, ima direktno povezavo v
svet. Sem poskusil tudi z ARNES mirrorjem pa ni razlike. In pazi - vpisan
imam HTTP mirror, kar pomeni da ftp problemi odpadejo.

To da preceeeej časa čaka je res, samo jaz tega ne bi :)

LP, Kostko.

--
Kostko <kostko at jweb-network.net>
JWeb-Network