[LUGOS] Perl in CPAN

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Thu Apr 1 14:53:10 CEST 2004

CPAN precej casa caka, ali bo zadeva prisla skozi cez LWP, ampak ce
ne pride, uporabi druge metode. Ne vem ce je med njimi wget,
definitiovno je pa ncftp/ncftpget in navadni ftp.

Sicer mi pa zadeva smrdi po problemih s kaksnimi firewalli. Ali si
poskusil CPANu dopovedati, da naj zadevo vlece v PASSIVE nacinu?

In pa, zakaj zadevo vleces iz Nemcije, ce pa je CPAN mirror na ARNES-u?

Matija