Re: [LUGOS] Povezava namiznega in prenosnega računalnika

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Thu Apr 29 09:54:20 CEST 2004

----- Original Message -----

V Mandrake nadzornem središču imaš pod Mreža & Internet DrakGw, ki ti bo
pomagal povezati notebook na internet.
Pod Varnost pa imaš DrakFirewall, ki ti bo pomagal nastaviti požarno
pregrado (Shorewall).

Lahko pa shorewall za obe stvari nastaviš tudi na "na roke"
(/etc/shorewall).

LP, Tomaž Zupan
ORPO d.o.o.