Povezava namiznega in prenosnega računalnika

Gregor Zorč g.r.e.g.o.r at email.si
Thu Apr 29 08:09:20 CEST 2004

Imam namizni računalnik s tremi omrežnimi karticami, na katerem teče Linux
(Mandrake.) Ena omrežna kartica je v uporabi, preko nje sem povezan v Internet
DHCP, kabelski internet.)

Imam pa tudi prenosnik (Win XP).

Rad bi se preko namiznega računalnika s prenosnikom povezal v Internet, in rad
bi prenašal datoteke med namiznim in prenosnim računalnikom.

Prenos datotek med računalniki bo najverjetneje preko scp-ja, saj mi sshd že
sedaj teče, pa tudi ne bi rad naredil kakšne napake v konfiguraciji Sambe. Za
priključitev prenosnika, pa lahko uporabim ali DHCP ali fiksen IP.

Kaj mi predlagate? Sicer sem gledal howto-je o "bridge"-ih, vendar ne vem ali je
to to. Nekaj "preprostega" in z čim manj možnosti napak (varnostnih!)

Gregor