[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Mon Apr 26 00:06:34 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Andraz Sraka" <a at aufbix.org>
To: <lugos-list at lugos.si>
Sent: Sunday, April 25, 2004 11:50 PM
Subject: Re: [LUGOS] SMTP reject client opozorilo

> Kar se bannanja tice .. pac problematicne so tiste, ki so untrusted ..
> in vse kar nima PTRja ali pa ima PTR dial/dsl.* je untrusted, ce ne vem
> kaj je na drugi strani?

SMTP omejevat na trusted/untrusted se mi ne zdi smiselno. Potem lahko
koncamo z e-mailom. SMTP more biti dostopen povsod in vsakemu, ki ni
blokiran zaradi zlonamernih dejanj ali pa svoje malomarnosti neciscenja
golazni na pcju.

Kaj ce nekdo untrusted zeli tebi poslati sporocilo? Email storitev ni ssh
remote dostop ampak je *EMAIL* public in za vse.

Bostjan