[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sun Apr 25 23:50:51 CEST 2004

re

On Sun, 2004-04-25 at 22:32, Bostjan Tursic wrote:
> Lista ni moja,  verjetno to ni osamljen primer. Doloceni uporabniki pac
> zaradi teh restrikcij ne dobivajo poste. Poslal sem samo opozorilo.
> Naceloma banat celotno poddomeno dialup.arnes.si ni vredu. Banajte tiste ki
> so problematicni.

.. pa sej kot arnesov uporabnik imas na voljo njihovo brezplacno
storitev 'mail.arnes.si' (ki je znatno boljsa od SiOFFove).

Kar se bannanja tice .. pac problematicne so tiste, ki so untrusted ..
in vse kar nima PTRja ali pa ima PTR dial/dsl.* je untrusted, ce ne vem
kaj je na drugi strani?

---> lugos-bla

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #315:

The recent proliferation of Nuclear Testing