[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Sun Apr 25 22:41:31 CEST 2004

Kdo in kako posilja je druga pesem. Opozoril sem samo na to, da pac ko tako
vestni skrbnik sistema pa naj bo to skavt.net al pa kaj drugega, blokira
apriori vse (copy paste iz lugos-liste) , doloceni uporabniki ne dobijo
poste.
Mailing lista je pa cisto internega znacaja, in ja lahko bi tudi posiljali
cez mail.arnes.si...

Jaz recimo se izogibam posiljanja poste kot adsl uporabnik preko siol
smtpja, ker vemo kaj se je z njim dogajalo. In je veliko bolj nezanesljiva
dostava poste, vcasih se kar izgubi v crni luknji..

Bostjan