[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Apr 25 22:29:39 CEST 2004

On Sunday 25 of April 2004 22:19, Bostjan Tursic wrote:
> Pred casom je bilo na listi napisano kako se nastavi postfix, da ne
> sprejema poste od dolocenih dialup uporabnikov itd, kar naj bi preprecilo
> sirjenje virusov,spama,...
> Naj vas opozorim, da imajo domeno dialup.arnes.si tudi kabelski uporabniki
> arnesa, ki nekateri furajo tudi npr. mailing listo.
> Tako se je zacelo dogajati spodnje:

In ta server na dialupu (ja, consumer-grade kabel ni nic drugega kot malo bolj
fancy dialup v moji knjigi in Arnesov-i PTR-i so cisto OK) ne zna posiljat
poste preko smarthosta?

Ce se mailing lista sklada s pravili Arnes-a, potem gotovo ne bo nobenega
problema, ce bo slo preko njihovih mail serverjev nekoliko vec poste.

lp,
Borut.

--
Zakaj ravno mene?