[LUGOS] Virtualdomains & Qmail

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Sat Apr 24 16:18:49 CEST 2004

On Sat, Apr 24, 2004 at 11:52:19AM +0200, Marko Kadunc wrote:
> Ali obstaja kak ukaz za reset samo nekega procesa pri popravljanju
> (dodajanju novega userja ali popravljanje aliasa) virtualne domene
>
> Namreè èe ¾elim pri virtualni domeni dodati uporabnika v datoteko
> /var/qmail/users/domains/imedomene
> se pravi to datoteko samo popravim mi sprememba ne zaène delovati dokler ne
> resetiram celega serverja

V /etc/init.d/ se nahajajo ukazi za startanje in ustavljanje sistemskih
servisov. V tvojem primeru bo najbr¾ delalo tole:
  # /etc/init.d/qmail restart

Èe program po¾ene¹ brez opcij, bi ti naèeloma moral izpisati kaj zna:
  # cd /etc/init.d    # ali pa "cd /etc/rc.d/init.d"
  # ./qmail           # izpi¹e opcije ki jih pozna

> Pa ¹e drugo laièno vpra¹anje
> Kaj naredi ukaz "/var/qmail/users/./convert"

Poskusi z "man convert", ali pa z "man qmail". Qmail sigurno
ima dobro dokumentacijo.

> Upam da nisem zastavil preneumnih vpra¹anj,
> Hvala

Upam da nisi prehitro u¾aljen :)

lp
Petar Hitij