[LUGOS] pingo razvijalec preberi

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Apr 22 21:17:52 CEST 2004

	Hojla!

On čet, 2004-04-22 at 14:16, Martin wrote:
> Mam request in sicer, da se naredi linux-wlan-ng paketek.
> Sicer sem ga tokrat namestil na roke vendar dvomim, da sem edini, ki potrebuje
> to funkcionalnost.

Bomo pogledali, kaj to ponuja.

> Mogoče še vprašanje, opazil sem da ima Pingo/RH nek fancy grafični umestnik za
> nastavitev mreže vendar ne deluje z wlan-ng (wlan0 - wlan0     Link
> encap:Ethernet), ker je tale linux namenjen laiku bi mu precej olajšalo delo,
> če bi se dal spreminjat mrežne nastavitve za wlan0 tud tam. Je komu to ratal?
> Dost je že, da se nastavi zgolj ip (kot z ifconfig) in default routa, ostalo
> se že zgodi avtomatično ko pcmcia kartico vtakne notr (asociacija z access
> pointom).

Hmm. Osebno nisem imel nobenih težav z wirelessom, ko sem enkrat
namestil gonilnike za windowse, usekal čez ndiswrapper in zadeva deluje
- modul se naloži. Potem sem samo š€ v RH/Pingo fancy orodju za
dodajanje omrežnih naprav naredil wireless napravo, ji rekel, naj dela
preko DHCPja in je bilo vse urejeno. Prav tako so spodaj vse potrebne
nastavitve za statičen IP.

Ne razumem točno, kje nastopi tvoj problem. A ti to ne zadošča?

Srečno,

	Miha...