pingo razvijalec preberi

Martin martin at amadej.si
Thu Apr 22 14:16:49 CEST 2004

Mam request in sicer, da se naredi linux-wlan-ng paketek.
Sicer sem ga tokrat namestil na roke vendar dvomim, da sem edini, ki potrebuje
to funkcionalnost.

Mogoče še vprašanje, opazil sem da ima Pingo/RH nek fancy grafični umestnik za
nastavitev mreže vendar ne deluje z wlan-ng (wlan0 - wlan0     Link
encap:Ethernet), ker je tale linux namenjen laiku bi mu precej olajšalo delo,
če bi se dal spreminjat mrežne nastavitve za wlan0 tud tam. Je komu to ratal?
Dost je že, da se nastavi zgolj ip (kot z ifconfig) in default routa, ostalo
se že zgodi avtomatično ko pcmcia kartico vtakne notr (asociacija z access
pointom).

L.P.
Martin