[LUGOS] outlook distribucijska lista in postfix

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Apr 19 15:59:46 CEST 2004

On Monday 19 of April 2004 15:45, Martin wrote:
> Odkril sem napako z pomočjo Borutovega predloga, vendar je ne znam
> odpravit, outlook hoče posredovat mail med drugimi tudi na:
> <Undisclosed-Recipient:;>
> kot bi bila pravilna e-mail addressa, ki pa seveda ni in mail se ne
> posreduje. Uporabnik mi je zagotovil, da je polje To: polno in da ima poleg
> tega samo še BCC.

Kaj pa ce ima poleg vseh pravilnih naslovov noter se Undisclosed-Recipient:;,
ker je pac sharvestal naslove iz vseh svojih mailov? :-)

To je po mojem se najbolj verjetno. Da ga uni-lj sprejme se pa sploh ne cudim.
uni-lj sprejme se marsikaj drugega, razen clue-ja.

> Ali mi kdo ve povedati, kdaj outlook vtakne <Undisclosed-Recipient:;> med
> prejemnike?

To pa ne bi vedel. Sam od sebe verjetno nikoli.

lp,
Borut.

--
Zakaj ravno mene?