[LUGOS] outlook distribucijska lista in postfix

Martin martin at amadej.si
Mon Apr 19 15:45:24 CEST 2004

Odkril sem napako z pomočjo Borutovega predloga, vendar je ne znam odpravit,
outlook hoče posredovat mail med drugimi tudi na:
<Undisclosed-Recipient:;>
kot bi bila pravilna e-mail addressa, ki pa seveda ni in mail se ne posreduje.
Uporabnik mi je zagotovil, da je polje To: polno in da ima poleg tega samo še
BCC.

Ali mi kdo ve povedati, kdaj outlook vtakne <Undisclosed-Recipient:;> med
prejemnike?

Hvala in L.P.
M.