[LUGOS] XFree in cp852 font

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sun Apr 18 19:45:41 CEST 2004

Zdravo.

> Jaz z fonti pod DOSEMU nisem imel tezal, vsaj ne spomnim se takrat ko
> sem se s tem igral. Vecji problem mi je bil, ker mi je emulator zmrznil
> oz. tipkovnica je prenehala delovati za dlje in to je (bil??) known bug,
> za katerega nisem nasel patcha. Vsaj takrat ne ..

No, jaz imam tezavo. Zelim poganjati eno starejso Clippersko
aplikacijo, ki uporablja CP852 (torej v DOSu in Windows-u ni tezav).
Tudi tipkovnico sem nekako preprical, da pljuva ven znake, ki jih
zelim, edino na ekranu vidim ISO8859-2 znake namesto pripadajocih
CP852 znakov. Sam sem ze na podlagi nekega (enega pac) BDF fajla, ki
pride zraven XFree86 sourcea naredil enega malce "drugacnega" - torej
rocno sem s programom xmbdfed naredil nekaj zamenjav, vendar je to
zelo zamudno - zelel bi cisto pravi CP852 font. Kot sem videl, pri
meni v /usr/X11R6/lib/X11/fonts/encodings obstaja datoteka ibm-cp852,
ki Unicode znake (torej take, ki so v tistih .bdf fajlih) premapira v
852 znake. Vendar nimam pojma kako bi to uporabil, da bi naredil s
pomocjo tega CP852 font.

--
Nejc Skoberne
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si