[LUGOS] XFree in cp852 font

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sun Apr 18 19:36:06 CEST 2004

re

On Sun, 2004-04-18 at 19:22, Nejc Skoberne wrote:

> Jaz imam v /usr/lib/X11/fonts/misc vse druge fonte, samo fontov kodne
> tabele CP-852 ne. Tak font bi potreboval, da bi pripravil DOSEMU do
> pravilnega delovanja.

Jaz z fonti pod DOSEMU nisem imel tezal, vsaj ne spomnim se takrat ko
sem se s tem igral. Vecji problem mi je bil, ker mi je emulator zmrznil
oz. tipkovnica je prenehala delovati za dlje in to je (bil??) known bug,
za katerega nisem nasel patcha. Vsaj takrat ne ..

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #44:

bank holiday - system operating credits  not recharged