KMail ne posilja poste

Aljoša Španger aljosa.spanger at siol.net
Thu Apr 15 18:38:30 CEST 2004

Zivijo,
spet jaz.
Zanima me, v cem je problem, da KMail ne posilja poste.
(smtp= mail.siol.net)

Na istem racunalniku v WIN XP lahko normalno odposiljam posto.

Do interneta dostopam preko adsl (siol), OS je slackware 9.1, kernel 2.6.5, KMail 1.5.4,...

Pri posiljanju mi javi naslednjo napako.

Pošiljanje ni uspelo:
Strežnik ni sprejel naslova pošiljatelja:
Strežnik je sporočil: ,Sender address is invalid `
Sporočilo bo ostalo v izhodni mapi, dokler ne boste odpravili težave (npr. neveljavnega naslova) ali pa ga odstranili iz izhodne mape.
Vedite, da bo zaradi tega sporočila blokirano tudi pošiljanje ostalih sporočil iz izhodne mape.
Uporabljen je bil naslednji protokol prenosa:
siol

LP

Aljosa

Aljoša Španger