[LUGOS] RAID1 obcasne tezave

Saso Tavcar Saso.Tavcar at select-tech.si
Wed Apr 14 20:31:12 CEST 2004

On Apr 14, 2004, at 4:15 PM, Jure Pecar wrote:

> [...]

Jaz bi rekel, da sta oba diska zanic. V messages ti izpise sektor,
na katerem ga rukne ven. Ce pogledas za nazaj, bi videl, da je to zelo
verjetno vedno na istem sektorju oz. zaporedno zelo blizu (za vsak disk
posebej).

Ce imas se garancijo - zamenjaj, skoda casa za raziskave zakaj in kako.

Pozdrav,
saso