[LUGOS] RAID1 obcasne tezave

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Wed Apr 14 16:15:38 CEST 2004

On Wednesday 14 of April 2004 15:48, Jurij Reščič wrote:
> Zdravo!
>
> V NFS strežniku imam dva enaka diska v RAID1 polju.  Večkrat (recimo 1x
> na mesec) se zgodi, da ena particija (/home, kaj pa drugega) izpade iz
> polja in
> jo moram spraviti nazaj ročno, za kar jo je treba odmountati.  Ne izpade
> vedno
> particija z enega diska (bi posumil na slabe bloke), pač pa tudi z drugega.
> Diska sta 80 GB Maxtorja (model  6Y080L0), kontroler pa Promise TX2
> 20269 (rev 02) (vse UDMA133).
>
> Ima kdo kakšno idejo, od kod težava?

Konkretno sem imel tako zabavo, ko je bil firmware na diskih iz neznanega
razloga narejen tko, da je vsak internal bad block relocation javil ven kot
hardware error ... slo pa je za dost highend diske, tko da na teh navadnih
ide diskih verjetno to ni to.

Ce ti linux sw raid zabrise eno particijo iz arraya, vedno tudi napise razlog,
zakaj je to naredil. Podrobneje si oglej loge ...

--

Jure Pečar