[LUGOS] Re: Hitrost in RAM

igor igor.mat at uni-mb.si
Wed Apr 7 10:50:46 CEST 2004

> Glede -Os in -O2 se splača poizkusit oboje, ker odvisno od programa, včasih
> deluje eden hitreje, včasih drugi (-Os uporabi optimizacije, ki kar najbolj
> zmanjšajo velikost končnega prevedenega programa; -O, -O2 in -O3 uporabijo
> optimizacije, ki naj bi pospešile izvajanje; -O3 dostikrat doseže nasproten
> učinek, in vedno zelo podaljša čas prevajanja; vse nad -O3 je za gcc enako
> kot -O3). Če ima program kakšne self-teste, jih je dobro zagnati po
> prevajanju z optimizacijami, ker se včasih kakšna stvar pokvari.

Opravicujem se.  Slabo sem opisal svoj problem.  Uporabljam matlab
(~octave),
v katerega vkljucim podprograme napisane v C-ju, tako da mislim, da
zaenkrat
ne morem dopovedati matlabu, katere opcije za optimizacijo naj posreduje
gcc-ju.
Bom pa si vajina nasveta zapomnil, ko bom vse skupaj sprogramiral
direktno v
C-ju. (predvidoma po zagovoru)

Hvala, igor

P.S.  Testni program, ki je 5 x hitrejsi na Linuxu, pa je napisan v
cistem C-ju.