Lyx, sgml-tools in slovenščina

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Thu Sep 4 11:33:49 CEST 2003

Živjo,
v Lyx-u sem napisal dokument v slovenščini v formatu
DocBook(book), vendar ga z sgmltools ne morem prevesti v noben drug
format. sgmltools javijo naslednje

/usr/bin/openjade:/usr/share/sgml/docbook/dsssl-stylesheets-1.77/html/../common/dbl10n.dsl:270:10:E:
L10N ERROR: generate-toc-in-front

Ko sem pogledal v datoteko dbl10n.dsl, sem videl, da je notri le oznaka
"sl" na pa tudi "sl_SI". V sgml kodi, ki jo je pripravil lyx, pa je bil
tag
	<book lang="sl_SI">
Če sem "sl_SI" spremenil v "sl", je sgmltools prevedel datoteko brez napak,
vendar je naše ljube šumnike nadomestil s 3/4, egrave itd.
Je to normalno? Bi moral uporabiti kak drug stylesheet?

Lep pozdrav,
Martin