Error creating root directory

tomi at hrovatin.com tomi at hrovatin.com
Thu Sep 4 09:46:06 CEST 2003

Pozdravljeni,

vèeraj me je doletelo nekaj zaradi èesar imam še danes cmok v grlu.

Naj za zaèetek povem, da je moje poznavanje linux-a bolj šibka toèka. Pred pol leta sem skupaj spravil server z web in mail serverjem.

In sedaj problem. Vèeraj se je nekaj zapletlo na enem od dveh diskov. Sistem se je sesul in rebootal. Napaka je na /dev/hdb5 z ext2fs kjer je dir /var/. Na tem direktoriju si lahko zamislite so vse spletne strani, baze in seveda maili. ;(

Backupiranje sistema je poglavje zase. Si lahko mislite.

Kot nepoznavalec sem sledil navodilom na ekranu. Zagnal sem e2fsck -y in spremljal nesreèno popravljanje fs. Po kakšnih 5 minutah je program konèal z:

Pass 3: Checking directory connectivity
Root node not allocated. Allocate(y)? yes

Error creating root directory. Could not allocate block in ext2 filesystem.
aborted.

S ponovnim zagonom programa se zadeva ustavi na isti toèki.

Ali je lahko to posledica prepolnega diska? Fsck je izgleda vse skupaj zdupliciral v lost+found, prostora na disku je bilo pa premalo. Kako lahko pogledam koliko je prostora na unmountanem disku?

Skratka, kakšne so možnosti, da pridem do vsaj kakšnega podatka na disku?

Ali se da s debugFs kaj postoriti meni v prid?

Trenutno nameravam narediti kopijo na drug disk (to se naredi s programom dd, èe se ne motim).

Kakršen koli vsakršen nasvet je veè kot dobrodošel.

In seveda hvala v naprej...

T.