[LUGOS] Tezava pri prejemanju poste

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue Sep 2 14:28:01 CEST 2003

Zivjo

1. To pomeni, da tvoj streznik sploh ne sprejme poste. Ce gre samo za
eno domeno preveri, ce je napisana v:
/var/qmail/control/rcpthosts
/var/qmail/control/locals (ce je lokana)
/var/qmail/control/virtualdomains (ce je virtualna)
Jasno mora biti narejen tudi ustrezen uporabnik za to domeno.

1. Ce je ta posta tudi za domeno, ki povzroca tezave, potem imas cuden
problem, ki ga ne bos mogel resiti, brez da pogledas v log. Nekaj poste
sprejme, nekaj pa ne. Ali pride vsaj posta, ki jo sprejme, k prejemniku?
Kako imas resen smtp dostop? Z inetd/xinetd/tcpserver? Poglej, da ne
filtriras kaksnih IP-jev, domen ali uporabnikov s tcpd
daemonom/firewall-om. Imas kaksen port sentry, ki te lahko zafrkava?

Poslji en mail na roke, tako kot sem ti napisal in povej, kaj rece
streznik. Najvec bodo pa povedali logi.

lp

        Bostjan