[LUGOS] Tezava pri prejemanju poste

Goran Kavrecic gorank at email.si
Tue Sep 2 14:03:14 CEST 2003

V bistvu sta tukaj dve situaciji:

1. maili ostajajo na serverju pošiljatelja in po petih dneh obupa, jih
pobriše in o tem obvesti pošiljatelja.
v logu pošiljatelja je spodje sporočilo "read error from
mail.mojadomena.com" - to vprašanje sem opazil na več mailing listah, pa
ni bilo kakega koristnega odgovora

2. pri sebi vidim na neke vrste web-adminu, da je stalno nekaj pošte v
inbound queue

lp, goran