[LUGOS] Hmm.. eno vprašanje glede inštalacije DEBIAN Linuxa?

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Sep 1 08:56:48 CEST 2003

Hm. Nazadnje, ko sem to počel, je bilo treba driver zbuildati iz
sourceov. Debiana inštaliraj iz cedejev (woody), potegni dol source
driverja za mrežno, inštaliraj kernel 2.4.18 (najnovejši v woodyju),
potegni dol kernel source za 2.4.18, skonfiguriraj kernel source na
konfiguracijo trenutnega kernela (konfiguracija je v
/boot/config-2.4.18-*, make menuinstall dep) etc etc....

Kakšnih parametrov ti verjetno ne bo treba nastavljati.

LP,
URoš