[LUGOS] tezave z bootom

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Mon Sep 1 08:34:11 CEST 2003

To bi vsekakor slo (zadnja alternativa, ki mi preostane) - ampak tam je en
kup enih stvari, ki jih ne potrebujem - rad bi imel podporo za le nujno
potrebne zadeve..

Robert Rezonicnik <robert.rezonicnik at volja.net>
09/01/2003 08:33 AM
Prosim, odgovorite za lugos-list

        Za:     lugos-list at lugos.si
        kp:
        Zadeva: Re: [LUGOS] tezave z bootom

Ko prevajas kernel nalozi config iz direktorija /boot/config-2.4.18-bf24
in dodaj opcije ki jih zelis.

LP, Robert