[LUGOS] Nadzor temperature na procesorju

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Mon Sep 29 22:18:18 CEST 2003

Iz podobnih razlogov uporabljam lm_sensors.
< http://secure.netroedge.com/~lm78/ >

Če ti zadošča podpora tem senzorjem v distribuciji, ki jo
uporabljaš, OK.  Če pa imaš kako novejšo osnovno ploščo,
boš moral vzeti zadnje patche (2.8.0) in jih prevesti sam.

Katere module potrebuješ, ti namigne ukaz 'sensors_detect' ,
pa tudi podrobne specifikacije osnovne plošče.

Sam sem v jedru izklopil podporo i2c, nato pa prevedel
zadnjo verzijo i2c in lm_sensors kot module.  Sedaj se vse
potrebno naloži ob zagonu.

ACPI je druga možnost, a se z njo še nisem ukvarjal.

LP. , Jurij