Nadzor temperature na procesorju

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Sep 29 18:25:17 CEST 2003

Lep pozdrav llisti!

Ker delam neke bolj intenzivne racunske operacije, bi rad nadzoroval
temperaturo na mojem procesorju. Kaj tocno mora biti vse vklopljeno, da
lahko le-to izmerim (temp. namrec)? Vem, da mora biti v jedru podpora
za to, pa ne vem, kako lahko pogledam, ce jo imam? Mi lahko kdo pove
to? Zdi se mi, da mora tudi BIOS to podpirat. Bom pogledal, ko
se bo delo koncalo. Najbolj cudno je, da imam med moduli za
2.4.18 jedro tudi direktorij acpi v katerem so neki moduli, samo ne morem
nobenega kar tako z modprobe nalozit. Tece mi kapmd, pa ne vem, kaj
to sploh je in kako naj kaj iz tega uporabim.

Vem, da je veliko. Ce kdo ve katerokoli od stvari, sem mu hvalezen.
Gorazd

Mail 1: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mail 2: gbrumen at student.ethz.ch
Tel.: +41 (0)1 63 34908