C&C: Generals in iptables

gregor at slo-warcraft.com gregor at slo-warcraft.com
Sun Sep 28 15:13:31 CEST 2003

Mene zanima kaj narediti, da bom lahko igral C&C: Generals Direct Connect preko iptables. Jaz osebno sumim, da je nekaj narobe z preumsmerjanjem udp paketov. Mislim da jih iptables blokira iz varnostnih razlogov. Včasih se je dobil popravek     Loose UDP za kernel. V kasnejših jedrih so to že vklučili z novimi jedri pa zaradi varnostnih razlogov spet vzeli vn... Kaj mi je storiti teh portov ne preusmerja pravilno in paketi lahko prihajajo odhajajo pa ne... Vedno ko se probam povezati ali če se kdo drug hoče povezati name igra javi napako: Connection Timed Out!

Hvala vnaprej,
MasterMind