[LUGOS] mount USB

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sat Sep 27 16:08:26 CEST 2003

Pozdravljen

On Sat, 2003-09-27 at 15:49, Simon wrote:

> Ce ga priklopim na USB, ki je na plosci potem stvar dela z: mount -t
> auto /dev/sda /mnt/flashdisk
>
> Na tem kontrolerju sem probal ze sdb, sdc, ... pa mi ne rata.

Saj po moje bo ostal na sda toda, kaj pa ti pravi dmesg oz. če vi
spremljal kar /var/log/messages datoteko v tistem trenutko ko priklopiš
USB flash disk. Narei tako: v konzoli napiši tail -f /var/log/messages
in priklopi USB disk, glej kaj se ti izpisuje na ekranu in ni vrga, da
ti ne bi napisalo kaj se je zgodilo. Morda pa tvoja USB kartica ni
vseeno podprta tako kot ti misliš.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"