mount USB

Simon elmer at email.si
Sat Sep 27 15:49:23 CEST 2003

Pozdravljeni.

Imam en problem z mountanjem USB flash diska (Canyon 256 MB). V masini
imam 4 USB porte, dva sta na plosci, dva pa sta prek PCI kartice, ki sem
jo pred kratkim kupil. Ta I/O kontroler ima na sebi cip 82C861
proizvajalca Opti Inc. Moja RedHat 9-ka mi je kontroler zaznala ze pri
zagonu, tak da je (vsaj mislim) pravilno namescen. Ko v Gnome-u zazenem
System Tools -> Brskalnik po strojni opremi -> naprave USB ga imam na
seznamu.

Problem, ki ga imam je ta, da ne znam mountat mojega flashdiska s tega
kontrolerja.

Ce ga priklopim na USB, ki je na plosci potem stvar dela z: mount -t
auto /dev/sda /mnt/flashdisk

Na tem kontrolerju sem probal ze sdb, sdc, ... pa mi ne rata.

Za pomoc se najlepse zahvaljujem.

Simon