[LUGOS] Mirror tezave

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Tue Sep 16 09:41:44 CEST 2003

Ales Smrdel wrote:

>Zivijo!
>
>Imam problem z enim racunalnikom, ki je mirror nekega ftp site-a.
>Skripta za updatanje se sprozi vsak dan ob 3:00 zjutraj in naj bi
>prenesla vse potrebne spremembe. Sedaj pa se je pojavil problem
>(od 28. avgusta), da se mirror noce vec updatati. Edino kar mi
>skripta (ki jo zazene Cron)sporoci je :
>
>read error: Connection reset by peer
>read error: Connection reset by peer
>read error: Connection reset by peer
>
>Sem povprasal skrbinka nase mreze ce so kaj spreminjali, pa ni bilo
>nobenih sprememb, prav tako ni bilo nobenih sprememb na drugi
> [...]
Sem do~ivel nekaj podobnega na RH 9+. Iz (zaenkrat) neznanega razloga,
mi ftp stre~nik (ftp.freshrpms.net) ni vec( znal resolvat linkov (mirror
tega pac( ne zna). Stvar sem reail s popravkom poti tako, da so kazale
na dejanske datoteke in ne vec( na linke... Nisem ael preverjat kaj so
poc(eli, zna pa biti, da je bil razlog v smislu kakane reorganizacije
prostora, ki ga upravljalci ftp stre~nikov pac( morajo obc(asno opraviti...

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. www.ensico.si                 **
** miroslav.jurkas at ensico.si                   **
** project manager & unix system administrator **