Mirror tezave

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Sep 16 08:49:59 CEST 2003

Zivijo!

Imam problem z enim racunalnikom, ki je mirror nekega ftp site-a.
Skripta za updatanje se sprozi vsak dan ob 3:00 zjutraj in naj bi
prenesla vse potrebne spremembe. Sedaj pa se je pojavil problem
(od 28. avgusta), da se mirror noce vec updatati. Edino kar mi
skripta (ki jo zazene Cron)sporoci je :

read error: Connection reset by peer
read error: Connection reset by peer
read error: Connection reset by peer

Sem povprasal skrbinka nase mreze ce so kaj spreminjali, pa ni bilo
nobenih sprememb, prav tako ni bilo nobenih sprememb na drugi
strani (ZDA), racunalnik sam pa tudi ni dozivel nobenih sprememb.
Sedaj pa me zanima, ali se je morda kaj podobnega ze komu drugemu
zgodilo, kaj bi bil vzrok in predvsem kaksno je zdravilo.

Za vse odgovore se ze vnaprej zahvaljujem.

P.S. Uporabljam RH 6.1