Garnome prevajanje!

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Sep 15 21:21:30 CEST 2003

Lep pozdrav!

Vem, da mogoce to ni najboljsa lista, sem pisal tudi na garnome-list. Pa
vseeno, mogoce ima kdo kaksne izkusnje.

Imam rahel problemcek z prevajanjem novega garnoma. Med prevajanjem pride do
nekje, kjer zacne prevajati neko java kodo. Tako pozene javac -emitAll in
prevajalnik rece, da tega switcha ni (A mogoce kdo ve kaj o tem?). Ko sem
popravil make file tako da
sem ta switch kratkomalo izkljucil, se je pa zataknilo malenkost naprej, kjer
je reklo, da pa nekega fajla ne najde. Tistih fajlov res ni. Samo garnome naj
bi potegnil z neta tisto, kar pac rabi. Tko da bi naceloma moralo bit.
Kaj naj naredim?

Sicer se je prevedlo v taki meri, da lahko desktop uporabljam, samo bi vseeno
raje videl, da bi se prevedlo do konca.

Za vsak odgovor Danke Vielmals,
Gorazd

Mail 1: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si