[LUGOS] RAID drivers

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Sep 15 16:55:48 CEST 2003

Probej s kernelom 2.4.22, lahko da ima podporo za tvoj kontroler že
zraven. Prvi repack tega kernela je ravnokar prispel v unstable (=sid).

apt-get install kernel-image-2.4.22-1-{686|k7|etc}.

Če tudi to ne dela, boš moral kernel buildat iz sourcov, pri čemer ti
priporočam, da vzameš zadnji repack kernela 2.4.21 (mislim, da je to
2.4.21-5).

LP,
Uroš