USB Stick kot RootFS (was: Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall)

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Sep 10 21:15:26 CEST 2003

Zdravo.

> Jaz uporabljam in obozujem obenem Smooth-ija ;)

Sem malce pogleda tudi jaz in moram reci, da izgleda res obetaven.
Spomnil sem se, da bi recimo pri taki masini prislo zelo fajn, ce bi
laufala brez diska. Ker pa nucas nekaj kamor bos pisal (vsaj da
shranjujes konfiguracijo), torej to ne gre kar tako. Zanima me, ce bi
se dalo zadevo kako resiti z USB Mass Storage Sticki - torej s tistimi
lustkanimi palckami. A je kdo to ze pocel?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si