[LUGOS] Malo bolj "zaresen" HW gateway/Firewall

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed Sep 10 18:32:39 CEST 2003

Jaz uporabljam in obozujem obenem Smooth-ija ;)

Zakaj ? Ker izpolnjuje vse kar si nastel, je enostaven za
administracijo, zastonj, ni prevelik tako da dela na starih
racunalnikih, obenem pa tudi ni asketski kot so recimo "one disc linux
router's" ..

Dobis ga na :

http://www.smoothwall.org/

Jaz uporabljam beta verzijo in dela ko sus ...

Iztok

p.s.: podpora na forumih uradne strani je odlicna .... odgovor dobis v
uri do dveh (in to navadno zelo kvalitetnega)

Uroš Zajc pravi: