[LUGOS] Emerge (was: skripta za dva ukaza)

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue Sep 9 21:41:58 CEST 2003

v uradno drevo portage sistema ni pametno posegati, zgodi se namrec lahko, da
ze ob prihodnji "sinhronizaciji" (alias "emerge sync") ostanes brez svojih
sprememb...

pametneje je zatorej vzporedno vzdrzevati se loceno posamezne "lokalne" veje
portage sistema:

v /etc/make.conf dolocis spremenljivko PORTDIR_OVERLAY npr. kot
PORTDIR_OVERLAY=/usr/local/portage kamor svoje pakete vstavljas v enake mape,
kot bi jih sicer v "uradnem" drevesu. emerge/portage na ta nacin vidi svoje
in uporabnikove spremembe zlite v enotno drevo, s pomembno razliko, da se
spremembe slednjega ne iznicijo ob sinhronizacijah.

sicer pa je za taksna in podobna vpr. najboljsi vir informacij gentoojeva
uradna spletna stran (http://www.gentoo.org/) oz. ustrezni forum
(http://forums.gentoo.org/), ki je zaenkrat, po mojem mnenju, se brez
primere! resnicno!

lp,