[LUGOS] Emerge (was: skripta za dva ukaza)

Peter Kumse peterk at flextronics.si
Tue Sep 9 16:59:04 CEST 2003

On Tue, 2003-09-09 at 16:51, Mitja Zabukovec wrote:
> hmm, jaz sem na hitro sprobal, pa me je motilo sledece:
> z emerge sem instaliral apache 2.x
> ko sem hotel instalirati se mod_php, pa mi je avtomatsko vrgel gor
> se apache 1.x., ker je bil mod_php za apache 1
> Se mu da kako dopovedati, naj zbilda php z apachejem 2.x ?

Ja, poglej si USE variable:

http://www.gentoo.org/dyn/use-index.xml

ti isces apache2

> kako sploh vplivas na to, kako se ti neki skompajla ?
> npr., podporo za kaj hoces v php, cesa pa noces ?

editiras /usr/portage/dev-php/php/php-4.3.2.ebuild ali pa si source
phpja (se mi zdi da je v /usr/portage/packadges/) odpakiras nekam in
skompajlas na roko.

--
Peter Kumse <peterk at flextronics.si>
Flextronics d.o.o.