[LUGOS] RH Enterprise Linux AS in Oracle 9i

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Mon Sep 8 19:55:05 CEST 2003

On Mon, 8 Sep 2003 10:29:50 +0200 (CEST)
Andrej <andrej at rikom.si> wrote:

> Pozdrav!
>
> Zanime me, ce se splaca kupiti RH AS zaradi Oracle-a 9i ali mogoce le-ta
> deluje tudi na RH 7.3? Na google-u sem nasel nekaj linkov na to temo
> vendar skoraj v vsakem avtorji opozarjajo, da ni nujno da bo zadeva
> delovala, ker je Oracle 9i certificiran za RH AS in lahko le na tej
> distribuciji zagotavljajo brezhibno delovanje.
> Kako se to obnese kaj v praksi?
>
> Ze vnaprej hvala za informacije in lep pozdrav,
>
> 	Andrej.

Ce rabis/hoces support od oracla, potem ti ni druge, kot oracle supported
distro (rh as ali suse enterprise).

rh as je tko ... outofthebox je b0rken kot priblizno vsi redhati do zdej, ko
zloadas in nalozis vseh ziljon updejtov, se posebi pa kernel, rata stvar
pohvalno stabilna in uporabna. kot se vsi redhati do zdej :)

2.1 je zdej ze bolj ali manj ustiman, pred vrati je trojka ... ki pa bi jo
mel se kako leto za lab teste, preden bi jo dal kam v produkcijo. ceprav
izgleda, da bojo tokrat potrebovali manj casa, da jo ukrotijo.

sicer oracle zahteva tocno dolocene knjiznice (seveda tiste, ki so v rh AS),
se najbolj ga pa za pravilno linkanje bolijo binutilsi, ki morajo biti
dejansko tocno tista verzija, ki jo navaja oracle.

rabis se ksh in se nekaj takih neumnosti ... pa seveda oracle approved
verzijo jave.

--

Jure Pecar