[LUGOS] Debian network installation?

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sun Oct 26 21:21:55 CET 2003

Hejla!

Ales Casar wrote:

> Pod dogovarjanjem o pogojih sem imel v mislih to, da prodajalec po
> defaultu sicer lepi racunalnike, ti se pa z njim dogovoris, da bo tebi
> dovolil odpirati *tvoje* racunalnike, garancija nanje bo pa se vedno
> normalna. Dogovarjanje torej za razliko od primerov, kjer se ti ni treba
> nic dogovarjati, ampak ti racunalnikov niti ne poskusajo zalepiti in
> prepovedovati odpiranja. Ja, tudi kaj takega obstaja.

Se povsem strinjam s tem kar si napisal, nekaj pa bi vseeno rad povedal.
Glej, mas 2 prodajalca racunalnikov, ki oba prodajata iste rac. po isti
ceni. Eden jih zaklepa, eden pa ne. Povsem smiselno je pricakovati,
da bo tisti, ki jih ne bo zaklepal naletel tudi na ljudi, ki
z rac. niso najbolj vesci. In tej bodo pac recimo vsake toliko casa
kaj vec unicili kot tisti, ki se na to spoznajo. Torej bo imel
tisti ki racunalnike ne zaklepa manjsi dobicek, ker bo dobil naceloma
vec reklamacij. Ce imas cene naravnano trzno, bi imel ta prodajalec
izgubo (tega ne mislim utemeljevati, verjami). To, da ti za
neodpecateno skatlo znizajo garancijo na 1 mesec je bolano.
S tem nisi naredil nic.

Hvala za listo podjetij, ki prodajajo take racunalnike. Ko bom
kupoval novega, bom zagotovo sel prej tja. Enkrat se mi je ze zgodilo,
da sem moral odpecatiti stvar, ker sem bistroumno nastavil bios in
stvar ni spljoh vec funkcionirala (potreboval sem samo reset biosa,
pa je blo). Koliko vec stroskov in casa bi potreboval, da bi to nesel
tja pa jo dal popravljat, itd. .... Za en usiv reset biosa, ki sem
ga naredil v 2 min.

Fajn se mej,
Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch