[LUGOS] Debian network installation?

Ales Casar casar at uni-mb.si
Sun Oct 26 19:41:10 CET 2003

On Sun, 26 Oct 2003, Gorazd Brumen wrote:

> Ali obstaja vsaj 1 prodajalec rac. v SLO, pri katerem se lahko
> dogovoris o pogojih, pri katerih bi lahko dobival nezapecatene skatle?
> In kaksni so tej pogoji?

Pod dogovarjanjem o pogojih sem imel v mislih to, da prodajalec po
defaultu sicer lepi racunalnike, ti se pa z njim dogovoris, da bo tebi
dovolil odpirati *tvoje* racunalnike, garancija nanje bo pa se vedno
normalna. Dogovarjanje torej za razliko od primerov, kjer se ti ni treba
nic dogovarjati, ampak ti racunalnikov niti ne poskusajo zalepiti in
prepovedovati odpiranja. Ja, tudi kaj takega obstaja.

Prodajalci v Sloveniji, kjer mi (nam - ce je slo za sluzbene skatle) je ze
uspelo priti do uspesnega dogovora, oz. ta sploh ni bil potreben, ker niti
poskusali niso lepiti racunalnikov, so vsaj naslednji: SIRS, PowerPlus,
Madison Systems, NIL, Lancom, Comtron, Marand, ECS, Teal, Xenya, Kotar.
Sigurno se kaksen, pa se zdaj ne uspem spomniti.

> Pa da ta prodajalec ni ravno tvoj dober prijatelj,
> ki te pozna, da ja, ti pa si dober hecker in bos
> ze znal ravnati s hardware-om.

Vsekakor se nikoli nisem najprej sel s prodajalcem skregat, pa tudi
svojega znaja praviloma ne skrivam. Ne bi pa mogli reci, da sem se kaj
posebej trudil komu dokazovati svoje prijateljstvo in znanje.

> Mimogrede, lahko povem, da bi prodajalci, ki bi kar tako delili
> neodpecatene skatle morali zaracunavat visje cene artiklov.

Saj ne, da bi to bilo kaj slabega, ampak kdo bi za vec denraja kupoval
neodpecatene skatle, ce bi za manj denarja dobil odpecatene?

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/