[LUGOS] USB Palm sinhronizacija

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Oct 17 09:50:31 CEST 2003

Na 1066375397, 2003-10-17 ob 09:23, je Matija Grabnar napisal(a):
> Jaz syncam svojega T3 po USB-ju iz debiana s programom pilot link.
> (Pozor, vzemi cisto zadnjo verzijo, prejsnje imajo s T3 se probleme).
Zandjo verzijo česa: misliš pilot-link-a? Katero pa imaš ti, na netu jh
je kar nekaj različnih. Jaz imam (0.11.8) z nevem katerega URL-ja.

> Par stvari, ki sem jih opazil:
>
>  o Palm se na USB-ju pojavi sele, ko pritisnes hotsync gumb in pade dol
> iz USB-ja takoj, ko je hotsync koncan
Ja, rezultat iz lsusb je bil narejen takoj po pritisku na HotSync gumb

>  o Po defaultu se palm pojavi na /dev/ttyUSB1 (ne uporabljam devfs-ja, ne
>    vem, kje se pojavi tam). Preveri, ce v /dev sploh imas /dev/ttyUSB*.
To imam. sem pa opazil, pilot-link napiše pri npr. addresses
/dev/ttyUSB1 - no such device

>  o Kar nekaj dokumentacije (stare, a se vedno veljavne) bos nasel na
>    http://usbvisor.sourceforge.net/index.php3
Se gram zakopat še v to branje...

> Upam, da ti bo tole kaj pomagalo...
>
> Lep pozdrav,