[LUGOS] USB Palm sinhronizacija

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Oct 17 09:23:17 CEST 2003

> Namestil sem zadnje pakete gnome-pilot +applets +conduits (2.0.10)
> Naložil sem tudi usbserial in visor modula.
> Gledal sem po raznih mail listah in nič pametnega našel.
Jaz syncam svojega T3 po USB-ju iz debiana s programom pilot link.
(Pozor, vzemi cisto zadnjo verzijo, prejsnje imajo s T3 se probleme).

Par stvari, ki sem jih opazil:

 o Palm se na USB-ju pojavi sele, ko pritisnes hotsync gumb in pade dol
iz USB-ja takoj, ko je hotsync koncan

 o Po defaultu se palm pojavi na /dev/ttyUSB1 (ne uporabljam devfs-ja, ne
   vem, kje se pojavi tam). Preveri, ce v /dev sploh imas /dev/ttyUSB*.

 o Kar nekaj dokumentacije (stare, a se vedno veljavne) bos nasel na
   http://usbvisor.sourceforge.net/index.php3

Upam, da ti bo tole kaj pomagalo...

Lep pozdrav,
       Matija