[LUGOS] Devel paketi pod RH 8.0

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri Oct 17 06:42:57 CEST 2003

Ja za moznost ob instalaciji vem. Takrat sem se odlocil kar za vse,
a kot sem ze omenil, je tega vec kot prevec. Zadnjic sem naredil
se update preko RHN in sedaj imam pod /usr kar za 5 GB programja.
Kaksno je bilo stanje pred update se ne spomnim. Najbrz ne prevec
drugacno. Tudi update je delalo kar nekaj ur,  pa sem ga delal ponoci.
Skratka prevec vsega. Ce zelim vsake toliko narediti backup, bo spet delalo
 juhuhu casa. Masino potrebujem za moje delo in pa se nekaj userjev poganja
aplikacije z nje. Skratka, imam prevec zadev na masini, ki jih nite ne
uporabljamo. Se vec, sploh ne poznamo vsega.

Ali lahko prosim pogledas kje je tisti meni?

--
Lep pozdrav,
		Gregor GORJANC