[LUGOS] Devel paketi pod RH 8.0

igor igor.mat at uni-mb.si
Thu Oct 16 20:03:36 CEST 2003

V RH 8.0 in RH 9 je dobra varianta, da ob instalaciji
kliknes, da bos sam izbral pakete (customize, ali nekaj
takega) in potem vzames tisto, kar ti sam ponudi, ne da
bi karkoli spreminjal.

Jaz temu v bistvu dodam le paket "Dokumentation ...",
v katerem je TeX in se par drobnarij.  Pakete lahko
tudi naknadno uninstalliras v menuju "packages" -
trenutno nisem na linuxovi masini, da bi ti povedal,
kaj tocno kliknes.  Za kaj pa potrebujes masino?

LP, igor