[LUGOS] Unable to handle kernel paging request

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Sun Oct 12 17:22:04 CEST 2003

On Sat, 11 Oct 2003 23:10:32 +0200
am <al_m at email.si> wrote:

> Malo pozen odziv, a vseeno. V tem trenutku vlecem dol 2.4.22 source, ker
> imam z 2.4.20 enake tezave. Racunalnik mi obvisi (Slackware 9.1 , 2.4.20
> kernel) in to zelo pogosto. Ne vem kako je v primeru desktop rabe (=majhne
>
> obremenitve) - v sluzbi uporabljam na desktopu 2.4.22 kernel. Doma pa
> racunalnik uporabljam kot videorekorder in takrat dela na povprecno 95%
> obremenitvi (sproti kodira). Na 2.4.18 se NI OBESAL, NOBENIH TEZAV! Na
> 2.4.20 pa obvisi vsakih 15 minut (load 95%). Preiskusil sem razne
> nastavitve kernel-a, pa nic. Testiral sem RAM - vse OK. In danes grem na
> [...]

Dajte no ljudje, ce jamrate o oopsih, jih se pokazite (priporoceno z
ustreznim ksymoops outputom).
Od 2.4.18 do 2.4.20 je bilo ogromno sprememb, ce se gres video encode, bi si
najprej ogledal spremembe ide podsistema. Verjetno imas ide disk, da?

Pa povej kako se obnese 2.4.22 v tvojem primeru. Planiram sam en pvr v
bliznji prihodnosti :)

--

Jure Pečar